Asiakaskokemus: BussiPro

Preciksen ja BussiPron yhteistyö alkoi vuonna 2008, kun BussiPron toimitusjohtaja Jussi Raunisto perusti toiminimen ja alkoi pyörittää omaa autotalliyritystään. Liikeideana oli tarjota asiakkailleen kustannustehokkaita ratkaisuja kuljetuskaluston teknisen ylläpidon hallintaan: oli kyseessä sitten lasien tai muiden varaosien toimittaminen, kokonaisen korjaamon perustaminen tai toimintojen kehittäminen.

Markkinointi ei kuitenkaan ollut Rauniston ydinosaamista, vaikka liikeidea olikin kunnossa. Hän päätti ottaa yhteyttä jo entuudestaan tuttuun Mainostoimisto Precikseen ehdottaakseen yhteistyön alkamista.

– Yritykselle piti luoda ilme. Piti tehdä käyntikortteja, logoja ja nettisivut, Raunisto sanoo.

Nyt yhteistä taivalta on takana jo yli 10 vuotta, jonka aikana myös BussiProsta on kasvanut kansainvälinen yhteisö.

– Vaikka markkinoinnin muodot ovat muuttuneet, Precis on pysynyt matkassa mukana vahvasti. Yrityksen ilmeen luomisesta on päästy digimarkkinoinnin pariin, Raunisto iloitsee.

Jaa juttu somessa: