Blogi

Pietilän mukaan jokainen markkinointivuosi on omanlaisensa. Päätavoitteena on kuitenkin keksiä aina jotain uutta. Mikään vuosi ei ole toisensa kopio.
Jenni Ahtiaisen luotsaaman gTIE:n ja Preciksen yhteistyö sai alkunsa muutama vuosi sitten, kun valokuvaajamme, Tapio Aulu, kiinnostui Ahtiaisen yrityksestä ja sen taustoista.
Arjen muututtua radikaalisti, monet meistä ovat nyt tilanteessa jossa erilaisten ja päivittäisten etäneuvottelujen määrä on kasvanut huomattavasti. Palaverit ja asiakastapaamiset ovat siirtyneet verkkoon, joten videoyhteydet käyvät kuumana.
Markkinoinnin keinoja ja kanavia on tarjolla nykypäivänä niin paljon, että heikompaa ihan hirvittää. Tästä syystä yrityksiltä saattaa usein puuttua punainen lanka markkinoinnin toimenpiteistä. Unohdetaan, mihin kullakin yksittäisellä toimenpiteellä isossa kuvassa tähdätään.
Videoiden tekeminen on helpompaa kuin koskaan. Silti ei kannata lähteä soitellen sotaan vaan kannattaa ensin vaikkapa kuunnella tämä videopodcast. Siinä Precisin videoexpertti Tomi Pietilä kertoo mitä kannattaa tehdä ensin.
Siksi hyvä erottuva idea, jossa on ajateltu oikeaa kohderyhmää ja idean jalostaminen nopeasti omaksuttavaksi ja selkeäksi valokuvaksi. Siinä lähtökohta keskustelulle, jossa Precisin kuva-ammattilaiset Tomi ja Tapio pohtivat millainen on hyvä mainoskuva.
Yksi käyttökelpoinen ratkaisu on käyttää kuvitusta eli luoda esitettävälle asialle piirtämällä omaleimainen ilmaisutapa. Tämä tarjoaa lukemattoman määrän vaihtoehtoja havainnollistaa ja esittää käsillä oleva asia riippumatta siitä, miltä se reaalimaailmassa näyttää – vai näyttääkö miltään. Kuvituksen avulla voimme tehdä olemattomasta olevaista!
Mainostoimisto Precis Oy
Tiivistelmä

Evästeiden käytön ensisijaisena tarkoituksena on parantaa ja mukauttaa vierailijan käyttökokemusta sivustolla sekä analysoida ja parantaa sivuston toimivuutta ja sisältöä. Evästeiden avulla kerättyjä tietoja voidaan myös hyödyntää viestinnän ja markkinoinnin kohdentamisessa sekä markkinointitoimenpiteiden optimoinnissa. Evästeiden avulla kerättävillä tiedoilla ei voida tunnistaa yksittäisiä käyttäjiä.

Evästeiden avulla saatua tietoa voidaan liittää käyttäjältä mahdollisesti muussa yhteydessä saatuihin tietoihin, esimerkiksi käyttäjän täyttäessä lomakkeen sivustollamme.