Precis ja HubSpot yhteistyöhön

Precis ja HubSpot yhteistyöhön

Kuten kaikille yrityksille, on kehittyminen luonnollinen osa toimintaamme. Digitaalisuuden ottaessa jättiloikkaa pandemian siivittämänä, vastaamme kysyntään ryhtymällä yhteistyöhön kovassa kasvussa olevan HubSpot-järjestelmän kanssa.

HubSpot on markkinoinnin automaatiojärjestelmä, joka yhdistää myynnin, markkinoinnin, asiakaspalvelun ja asiakasrekisterin yhdeksi saumattomaksi kokonaisuudeksi. HubSpotia käytettäessä manuualisen työn määrä vähenee ja markkinoinnista tulee entistä automaattisempaa, kun koko digimarkkinoinnin prosessia päästään hoitamaan yhden alustan avulla. Samalle järjestelmä mahdollistaa myös toimintojen seuraamisen, tehokkaan analysoinnin sekä ketterän kehittämisen.

Asiakaskokemus paranee, kun asiakasta voidaan palvella oikea-aikaisesti ja juuri asiakkaalle sopivalla tavalla. Asiakas onkin aina keskiössä, mutta meillä siihen liittyy myös asiantuntijuus.  Preciksellä on vuosien kokemus liiketoiminnan kokonaisvaltaisesta kehittämisestä markkinoinnin keinoin. Autamme yritystäsi ymmärtämään sisältömarkkinoinnin filosofiaa sekä sparrailemme yhteistyössä kanssasi strategian ja toimenpiteet, joiden avulla liiketoimintasi tavoitteet voidaan saavuttaa.

Mikäli tarvitsette apua HubSpotin kanssa autamme mielellämme. Precis voi avustaa yritystäsi sekä HubSpot-sisällöntuotannossa että järjestelmän käyttöönotossa juuri teille parhaiten sopivalla tavalla.

Marika Lauttamus

Marika Lauttamus

digitaalisen markkinoinnin asiantuntija

Jaa juttu somessa:

Mainostoimisto Precis Oy
Tiivistelmä

Evästeiden käytön ensisijaisena tarkoituksena on parantaa ja mukauttaa vierailijan käyttökokemusta sivustolla sekä analysoida ja parantaa sivuston toimivuutta ja sisältöä. Evästeiden avulla kerättyjä tietoja voidaan myös hyödyntää viestinnän ja markkinoinnin kohdentamisessa sekä markkinointitoimenpiteiden optimoinnissa. Evästeiden avulla kerättävillä tiedoilla ei voida tunnistaa yksittäisiä käyttäjiä.

Evästeiden avulla saatua tietoa voidaan liittää käyttäjältä mahdollisesti muussa yhteydessä saatuihin tietoihin, esimerkiksi käyttäjän täyttäessä lomakkeen sivustollamme.